Als we in Nederland op vakantie gaan, is dat vaak naar een vakantiehuis van Landal. We hebben al diverse parken bezocht, en dat bevalt eigenlijk altijd uitstekend. Iets uitzoeken gaat prima via hun website, waar alle informatie overzichtelijk te vinden is, en waar je makkelijk een verblijf kunt boeken. So far so good.
Maar onlangs ging het niet zo goed. Want we hadden een boeking gedaan, en kort voor ons verblijf kregen we een mailtje of we in de Landal app (op mijn tablet) de verwachte aankomsttijd wilden opgeven - ik heb mijn mail op de PC op mijn werkkamer. Toen bleek: de app was vernieuwd en of we maar even opnieuw wilden inloggen. Fout! Waarom is dat nodig?
Gebruikersnaam en wachtwoord: geen idee meer, moeten we opzoeken. Ik naar boven, naar de PC, waar ik de wachtwoordkluis heb. Opgezocht, weer naar beneden en alles ingevuld op de tablet..
Tenslotte op de PC op mijn werkkamer ingelogd op de website van Landal, en wat blijkt: daar had ik het ook kunnen opgeven. Fout! Waarom was dat niet in het mailtje vermeld?
Ik geef toe, het is klein leed, maar dit had zoveel beter gekund!